Тавараў: 0
Неўзабаве

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

 

Парадак накіравання зваротаў

Праца са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб у рэспубліканскім унітарным прадпрыемстве "БелЛекаЦэнтр" арганізавана ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

Пісьмовыя звароты падаюцца наўмысным, па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў.
Адрас для пісьмовых зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб:
вул. Мяснікова, 76-Н, 220030, г.Мінск.
Кнігі заўваг і прапаноў знаходзяцца ў загадчыкаў аптэкаў, юрысконсульта.

Электронныя звароты накіраваюцца на адрас электроннай пошты прадпрыемства info@leko.by.

Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму.
Пры вусным звароце заяўнікі павінны прад'явіць дакумент, які пацвярджае асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Прыём грамадзян дырэктарам прадпрыемства і яго намеснікам праводзіцца па папярэднім запісе па тэлефоне, як правіла, пасля выкладу ўпаўнаважанай асобе сутнасці звароту.

Патрабаванні, якія прад'яўляюцца зваротам

Пісьмовыя і электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011г. №300-3 "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
Звароты разглядаюцца па сутнасці, калі змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх адносіцца да кампетэнцыі прадпрыемства і адпавядаюць патрабаванням заканадаўства.

Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны дакладным, пераборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мове.

Пісьмовыя і электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна,
- адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы),
- кантактны тэлефон;
- Выклад сутнасці звароту.

Пісьмовыя і электронныя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
- найменне і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
- поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
- выклад сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.
Электронныя звароты павінны змяшчаць адрас электроннай пошты заяўніка.

Парадак разгляду зваротаў

Усе звароты, якія паступілі ў рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства "БелЛекаЦэнтр", у тым ліку і прынятыя на асабістым прыёме, рэгіструюцца ў дзень іх паступлення ва ўстаноўленым парадку.

Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры па абароне, забеспячэнні рэалізацыі, аднаўленні правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і ім накіраваны адказы ў пісьмовай, вуснай або электроннай форме.

Адказы на звароты даюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Тэрміны разгляду зваротаў вылічаюцца з дня, наступнага за днём іх рэгістрацыі.

Пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, — не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходны здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

Калі падчас папярэдняга запісу або падчас асабістага прыёму высвятляецца, што пакінутае пытанне не адносіцца да кампетэнцыі прадпрыемства, грамадзяніну даюцца тлумачэнні, у які дзяржаўны орган, іншую арганізацыю яму трэба звярнуцца для вырашэння пытання, выкладзенага ў звароце.